1 (FILEminimizer) - copia - copia

4 abril, 2015

VALLE DE ESTOS

A pesar que l’oratge no el donaven molt bo vam decidir pujar a pirineos ,i com quasi sempre vam acertar el objetiu era el gourgs blancs en el vall de estos pero al final nomes Ramon i Ruben van pujar les altres vam anar als clarabides Continuar llegint →

30 agosto, 2014

CRESTA DE BACHIMALA

El passat pont del 15 d’agost vam pujar a pirineos,esta vegada vam decidir buscar un lloc un poc més apartat, ja que vam pensar que altres zones més conegudes podrien estar un poc massificades . Ens vam decantar per anar a fer la cresta del Bachimala , una cresta no massa complica situada al fons de la Vall de Gistau, la cresta són nou tres-mils pero al final vam pensar en deixar les dos picos de la Pez pera una altra ocasió . Arribarem el dia 15 a migdia al refugi de Tavernes on vam carregar els trastos (no se com heu fem pero cada vega pesen más - igual es la edad que va passan factura -) i vam tirar cap amunt-Després d’una puja un poc entretenguda vam arribar al ibon inferior de Bachimala, muntar la tenda, un mosset i a dormir. A la matinà i després d’una nit (com es sol dir “toledana”) vam eixir fins el pic de l’Abeille desde on vam començar la cresta. El día espectacular i la cresta sencilla fins el Bachimala (l’únic tram un poc complicat el vam trobar entre la punta Ledormeur que te una destrepa de II i el gran Bachimala que al final el vam pujar per l’esquerra ) desde alli un altre tramet de cresta entretenguda fins la punta del sabre, per tornar arrere i cap a baix. Un altra nit toledana (pera algú un poc menos) desmuntar la tenda i baixar fins refugi de tavernes. Encara vam tindre temps per anar al refugi de Viados, allà vam pegar un mosset disfrutant de les seues vistes, i ( fent-mos els remolons ) agarrar el cotxe i cap a casa.

DSC00247 (FILEminimizer)

18 abril, 2014

VÍA VERDA DEL SERPIS

SETANTA PERSONES VAN PARTICIPAR EN LA ULTIMA ACTIVITAT DEL CLUB DE MUNTANYA, SETANTA AMICS QUE VAM PASSAR UN DIA DE MANERA DIFERENT, DISFRUTANT D’UN PASSEIG PEL RIU SERPIS I D’UN MOLT BON DINAR EN L’HOTEL RURAL BONESTAR EN EL PARATGE DE LA LLACUNA A VILALLONGA.

DES DEL CLUB DONAR LES GRACIES A TOTA LA GENT QUE VA PARTICIPAR I ANIMAR-VOS A SEGUIR PARTICIPANT EN NOSALTRES

24 agosto, 2013
0 comentaris

Infiernos, Arenales y Agulla de de Pondiellos.

No és el que més ens agrada però a vegades quan no hi han més dies ens toca fer eixides de cap de setmana.

Vam eixir divendres a les 2 de la vesprada i abans de les nou ja estavem en la motxilla als muscles tiran per Panticosa cap amunt. Quan estava fent-se de nit vam arribar a la Malleta Baixa on vam dormir. Al día següent a les 7.15 començarem a putjar cap al Collao de Pondiellos, una vegada allí la primera decisió va ser anar per l’Agulla o pels Inferns. Vam decidir anar als Inferns i intentar fer les 9 tres mil. Continuar llegint →

AL 25

16 junio, 2013
1 comentari

Alcazaba i alguno més

Uno no es supersticiós, però hi han vegades que te motius per a ser-ho. En lo que duem d’any em tingut que desistir varies vegades per culpa del temps, però com no hi ha mal que cent anys dure, per fi aquest passat cap de setmana vam poder baixar a Serra Nevada.

CC  23

24 marzo, 2013

Cresta de les Coves i…

Ès això que quan ens pega una manía… que no parem, però de moment aquesta ha sigut la última. Es una cresta fàcil, en cap moment ens vam tindre que assegurar i en apenes dos horetes la van fer, altra cosa va ser lo de desprès, pero aixó ja heu contarem en un altra ocasió ;)

AL 18

14 diciembre, 2012

Corredor del Alhori

Un día espectacular, sols el vent va molestar un poc a l’eixida del corredor. Al principi la boira ens va acompanyar, però abans d’entrar al barranc estavem ja per damunt d’ella.

El cirucustancies del corredor van ser diferents a l’última vegada que vam anar, menys neu i més gel. Continuar llegint →